Koh Samet experience

28 november 2016 - Oosterhout, Nederland

Hey iedereen!

Inmiddels ben ik weer een paar dagen op Nederlandse bodem, maar ik wil deze reisblog toch nog even goed afsluiten.

De reis naar Koh Samet was hels. Echt hels. Het begon in de nachttrein waar de kakkerlakken langs de bedden kropen. Daarna een 5 uur durende busrit, en daarna nog een half uur met de boot. Maar het was het allemaal waard; een prachtig eiland wachtte op ons!

Kraakhelder water, palmbomen, wit zand, ik wist niet wat ik zag. 4 dagen alleen maar relaxen. Lang zal deze blog dus ook niet worden, we hebben hier namelijk NIKS uitgevoerd. We zijn van het strand naar de zee naar een eettentje gegaan, en zo heel de dag door. We hebben hier goed bij kunnen komen. Wat ook meehielp was dat we na de helse rit heerlijk konden douchen in een enorm moderne badkamer in een super schoon appartementje.

Verder merkten we hier wel dat de koning was overleden, aangezien er heel weinig te doen was 's avonds. Vuurwerkshows waren afgezegd, en er was weinig harde muziek. Vonden wij totaal niet erg, wij kwamen immers voor wat rustige dagen!

Al met al dus een heerlijk relaxte afsluiting van onze vakantie gehad.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het meelezen en het zo lief reageren!!! Voelde echt heel vertrouwd als ik jullie reacties las :). Wie weet tot de volgende reis...ben namelijk wel aangestoken met het reisvirus nu....

X Sanne

1. Karel:
    28 november 2016
    Volgens mij hebben jullie een fantastische vakantie gehad. Je hebt veel meegemaakt, je grenzen verlegd en bent zelfs besmet met het reisvirus. Jullie relatie heeft het overleefd, terwijl dit toch een hele goede test is of het het goed met elkaar kunt vinden. Dus sluit ik me aan bij je laatste zin: op naar de volgende reis...leuke stedentrip naar NY misschien?
  2. Anjola:
    29 november 2016
    Het was leuk om jullie zo te volgen. En je mag trots op jezelf zijn Sanne. Nu lekker na genieten van al de mooie herinneringen die jullie samen gemaakt hebben X
  3. Coert van Laarhoven:
    30 november 2016
    Het was superleuk om op deze manier jullie belevenissen te volgen...!
    En inderdaad...., op naar de volgende reis!