Goin' to Nam!

24 januari 2018 - Breda, Nederland

Yoo daar ben ik weer met een leuke aankondiging! Over 4 (!!) weken gaan we al op onze volgende trip, namelijk voor 3 weken naar Vietnam!

Natuurlijk neem ik jullie deze keer ook weer mee in mijn uitpuilende digitale backpack. Dit keer iets minder avontuurlijk dan Thailand, omdat het nu niet meer de eerste keer is dat ik uit mijn comfort-zone stap, maar ook omdat we nu al onze bestemmingen en slaapplekken hebben vastgelegd. Dit was makkelijk omdat we bij deze trip precies weten wanneer we waar zijn, aangezien we 2 keer met de nachttrein gaan en 4 binnenlandse vluchten hebben. We konden nu nog uit alle leuke plekjes kiezen die misschien al volgeboekt zijn als we op de plek van bestemming zijn, vandaar.

Tot over vier weken!

X Sanne

1. Opa Chris:
    spannend.
  2. Karel:
    24 januari 2018
    Ik ga je reisverhalen weer met veel plezier lezen.
  3. Marlies:
    24 januari 2018
    Ik wens je een mooie avontuurlijke reis toe en lees graag weer je reisverhalen vanuit Vietnam.
    Veel plezier en geniet er samen maar van.
  4. Anjola:
    24 januari 2018
    Leuk Leuk! Ik verheug me er nu al op ;-)
  5. Opa Chris:
    24 januari 2018
    Gezellig Sanne, dat wordt weer lachen!!
  6. Elly Muskens:
    Elly:
    Gezellig Sanne, dat wordt weer lachen !!
  7. Eline:
    26 januari 2018
    Ben benieuwd Sanne!
  8. Oma Muskens:
    10 februari 2018
    Sanne en Ralph prettige vakantie, dat je kunt genieten van de Vietnamese cultuur.
    Ik lees je verhalen en hoop dat jullie weer gezond terug te zien.
    veel groetjes oma
  9. Anita Pijpers:
    19 februari 2018
    Herman en Anita.

Een prettige vakantie met veel reisplezier nogmaals toegewenst van ons. We gaan je reisblog weer met veel genoegen volgen.
  10. Anita Pijpers:
    21 februari 2018
    morgen gaat de reis beginnen:)
    Nog een nachtje slapen.
    Een heel goede reis, lekker gaan genieten.
    Veel plezier